زمانی برای تغییر

زمان تغییر فرا رسیده ؟

5 قدم برای تبدیل باورها به واقعیت

برنامه ریزی رهبری را که در ابتدای سال تعیین کردید به خاطر دارید؟ بازخوردی که به شما داده شد؟ برنامه توسعه ای که برای جایی که می خواهید در 2 سال آینده باشید، تهیه کردید؟

الان در جایی که برنامه ریزی کرده بودید هستید ؟ آیا جای خوبی قرار گرفته اید؟

حقیقت این است که بسیاری از ما در اهداف خود برای بهبود به عنوان مدیران و رهبران خیلی دور نمی شویم. ما بهترین نیت ها را داریم. ما می‌خواهیم مهارت‌های جدیدی یاد بگیریم، رفتارها را تغییر دهیم یا چیزهای خوبی به دست آوریم. ولی نمی توانیم

آیا تابحال به این فکر کردید که چه چیزی مانع می شود؟

دشواری و پیچیدگی های تغییر

در نگاه اول می توان گفت که تغییر بسیار پیچیده به نظر می رسد. اطلاعات بیش از حد، هدفهای بیش از حد، حواس پرتی بیش از حد و نهایتا تبدیل اهداف به واقعیت می تواند دشوار باشد.

ما به وسیله اکنون تغییر کن! تئوری و تاکتیک‌هایی را می‌دانیم که کار می‌کنند تقطیر می‌کند و آن‌ها را در یک فرآیند ترسناک، خلاقانه و آسان برای انجام قرار می‌دهد. بخشی از راهنمای خودیاری، بخشی الهام‌بخش، این نوشته کاربردی راهی عملی و قابل اشتراک‌گذاری است که به شما کمک می‌کند تغییراتی را که برایتان مهم‌تر است ایجاد کنید.

این می تواند به شما کمک کند که وقت و انرژی خود را صرف بهتر شدن و انجام کارهای بهتر و زندگی با نیت هم در محل کار و هم در خانه کنید.

5 گام برای ساده کردن تغییر و تبدیل اهداف به واقعیت

نوشته ی همین حالا تغییر کن! شما را از طریق این 5 مرحله راهنمایی می کند که به شما کمک می کند تا اهداف را به واقعیت تبدیل و در زندگی خود تغییر ایجاد کنید:

1. متمرکز شوید.

شما فهرست بلند بالایی از کارهایی دارید که می‌توانید انجام دهید و باید انجام دهید، یا می‌خواهید انجام دهید . اما تنها می‌توانید هر بار فقط یک چیز را تغییر دهید. پس فقط همان یک چیز را انتخاب کن.

  • روی تغییری تمرکز کنید که به شما انرژی می دهد.
  • روی تغییری تمرکز کنید که نتایج مثبتی ایجاد می کند.
  • روی تغییری تمرکز کنید که در سطح دشواری مناسبی است – نه آنقدر آسان که احساس چالش نکنید، و نه آنقدر سخت که نتوانید تغییر را ایجاد کنید.

2. «چه چیزی» را انتخاب کنید.

به این هدف گذاری می گویند. فقط مطمئن شوید که اهدافی را تعیین کنید که با ارزش های شما همسو باشد. آیا می خواهید نحوه رفتار خود را تغییر دهید؟ یک مهارت را بهبود بخشید؟ همه چیز اتفاق می افتد؟

اول از همه چند هدف مهم را انتخاب کنید، سپس:

یادداشت بر دارید

آنها را پست کنید.

آنها را با صدای بلند بگویید

3. “چگونه” را دریابید.

شما نیاز به یک برنامه دارید. شما با حفظ کردن در ذهن، افکار واهی یا فهرست کارهای مبهم تغییر نخواهید کرد. آیا می توانید به همان اندازه برای برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف خود وقت بگذارید؟

برنامه تغییر شما باید بر اساس 4 چیز باشد:

تاکتیک: قرار است چه کاری انجام دهید؟ چه زمانی آن را انجام خواهید داد؟

منابع: چه چیزی سرمایه گذاری خواهید کرد؟ چه چیزی در دسترس شماست؟ چه چیزی از دیگران نیاز دارید؟

ردیابی: چگونه وضعیت خود را بررسی می کنید؟ چه زمانی بررسی می کنید؟

جشن گرفتن: وقتی به نقاط عطف و اهدافی دست یابید، چگونه به خود پاداش می دهید؟ با چه کسی جشن می گیرید؟

4. مشکل را پیش بینی کنید.

اگر بناست همه چیز خراب شودوشکست بخوردید، موانع را پیش بینی کنید، سازگار شوید، برنامه دوم را پیدا کنید، تسلیم نشوید. مواظب مشکل سازان برتر باشید:

زمان

دیگران

ترس

5. اکنون تغییر دهید.

همین حالایک قدم بردار. مهم نیست دیگران برنامه خود را عملی کنند، پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشید و در طول مسیر تنظیمات لازم را انجام دهید. به خود یادآوری کنید:

چشم خود را به خط پایان نگاه دارید.

به تاثیر خود توجه کنید.

با شکست روبرو شوید.

تطبیق و تنظیم کنید.

با خودت بگو،  چه در کار  شخصی و حرفه‌ای، تو هستی که در حال حاضر ایده‌ها، رویاها و تصاویری از آینده را دارد.

اگر منتظر زمان بهتری برای شروع هستید، این کار را نکنید. اگر منتظر زمان بیشتری هستید، این اتفاق نخواهد افتاد. اگر نمی دانید چه چیزی باید یاد بگیرید، فقط چیزی را انتخاب کنید.

اقدام و تلاش شما ایده‌ها، بینش‌ها، پاداش‌ها و نتایج غیرمنتظره‌ای را به همراه خواهد داشت.

اشتراک گذاری با دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.